پنج استراتژی پررنگ که بازاریابان را در تاریکی فرو می برد:

چهارشنبه 15 مرداد 1399
17:54
مریم

ماشین های شستشو با نمایشگر مجازی از آنچه در درون آنها می چرخد ​​، تنظیم ترموستات اتوماتیک و یخچال هایی که خود را بازسازی می کنند. این مجموعه ای از فناوری تخیل نیست؛ این محتویات نمایشگاه بزرگ خانه هوشمند جان لوئیس است - نمونه ای ملموس از سرعت اینترنت اشیا (IoT) برای شروع تحول در زندگی روزمره.

اکنون تقریباً هر دستگاهی می تواند به وب متصل شود و چند صفحه نمایش استاندارد است ، به طور متوسط ​​خانوار انگلستان دارای 7.4 دستگاه هوشمند است. در نتیجه ، رفتار مصرف کننده به سرعت در حال تحول است و بازاریابان برای ادامه کار ، با طیف وسیعی از تاکتیک ها آزمایش می کنند. با بهینه سازی مؤثر محتوا و تبلیغات برای این دستگاه ها ، مارک ها قادر به دستیابی به شخصی سازی بی سابقه ، تقویت تعامل و در نهایت تأثیر مثبت بر ROI هستند.با وجود این ، روزافزون تعداد دستگاهها و سیستم عاملهای متصل ، تأثیر تبلیغات را به طور فزاینده ای دشوار می کند - بازاریابان را در تاریکی می بینید که تاکتیکها چه اثربخشی است و چه میزان سرمایه گذاری را تضمین می کند ، و کدام نتیجه نمی دهد.

برای کمک به بازاریاب ها به حرکت مجدد به داخل چراغ ، در اینجا پنج استراتژی بازاریابی که در حال حاضر در صنعت گرایش دارند و مراحلی که می تواند برای بازگرداندن درک و کارآیی انجام دهد ، آورده شده است:

1. ضربه زدن به شبکه های اجتماعی:
هیچ کانال نیاز به اتصال ثابت مانند رسانه های اجتماعی را برآورده نمی کند و با افزایش محبوبیت آن ، جایگاه خود را در دستور کار بازاریابی قرار می دهد. مصرف کنندگان انگلستان هر روز بیش از یک ساعت در حال مرور چهار شبکه اجتماعی هستند و اهمیت روزافزون این سیستم عامل ها در نحوه تعامل مردم با یکدیگر را نشان می دهند. مصرف کنندگان نه تنها برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده به رسانه های اجتماعی دسترسی می یابند بلکه با مارک ها نیز ارتباط برقرار می کنند - نزدیک به 60٪ از کاربران رسانه های اجتماعی با مشاغل در فیس بوک در تعامل هستند - این امر باعث می شود که مارک ها حضور مثبت در این سایت های اجتماعی داشته باشند. برای ایجاد و حفظ ارتباط با مخاطبان خود که به نفع هر دو طرف است.

2. درگیر شدن با فیلم آنلاین:
دستگاههای متصل ، دسترسی به محتوای ویدیو را در هر زمان و هر جا که مناسب باشد برای مصرف کنندگان آسان کرده است - اکنون 60٪ از جمعیت انگلستان این کار را می کنند. چنین دستیابی گسترده باعث شده است این قالب به یکی از سریعترین کانالهای بازاریابی در حال رشد باشد - سال گذشته هزینه تبلیغات ویدیوی دیجیتال با 51٪ رشد ، دوم فقط به تبلیغات تلفن همراه است. برای اطمینان از هزینه های آنها بازده مطلوب را ایجاد می کند ، برای بازاریابان بسیار مهم است که محتوای ویدیو را تهیه کنند و تأثیر آن را در سفر تصمیم گیری مصرف کننده دقیق ارزیابی کنند.

3. افزایش دقت مکان:
فناوری هوشمند قابل حمل باعث افزایش حجم اطلاعات مکان در دسترس بازاریابان شده و باعث بهبود دقت و هدف گیری مبتنی بر مکان می شود. تکنیک هایی مانند جغرافیایی شمشیربازی اکنون می تواند فراتر از تغییر پیام ها برای کشورهای خاص باشد - تطبیق محتوا و تبلیغات برای ارتقاء ارتباط برای کاربران خاص بر اساس مکان واقعی آنها. با این حال ، همانطور که دامنه و تنوع کمپین های مبتنی بر مکان در حال حاضر بیشتر است ، تدارکات ردیابی عملکرد کمپین پیچیده تر شده است.

4- افزایش استفاده از قالب های بومی:
هیچ محدودیتی کانال برای مصرف کنندگان متصل وجود ندارد. آنها انواع محتوا را از هر گوشه دنیای دیجیتال مخلوط می کنند. در نتیجه ، مصرف کنندگان دیگر از ورود به وب سایت ها از طریق صفحه اصلی تضمین نمی کنند و منجر به افزایش تبلیغات بومی تعبیه شده در محتوای سرمقاله می شود. این طیف جدید از قالب ها و گزینه های قرارگیری به این معنی است که برای بازاریاب ها تصمیم گیری آگاهانه - از درک عمیق مخاطبان مورد نظر خود برای اطمینان از پیام ها و جذاب بودن و متناسب بودن ، مهمتر است.

5- متناسب سازی پیام ها به دستگاه ها:
این فقط کانالهای قابل تعویض نیستند - اتصال همه جا به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا بین چندین دستگاه نیز جابجا شوند. بنابراین برای بازاریابان ایجاد کمپین های دیجیتالی ضروری است که می تواند فوراً نیازهای هر دستگاه ، اعم از تلفن های هوشمند و تبلت ها ، لپ تاپ ها و رایانه های شخصی را تأمین کند. اطمینان از اهمیت پیامها بسیار مهم است ، اما با وجود چنین فعالیت گسترده دستگاههای متقابل ، اختصاص دادن پیام تأثیرگذار بر روی یک سیستم عامل یا دستگاه خاص بدون هیچ معناست و شامل ملاحظات بیشماری از قبیل نوع پیام ، خلاقیت ، تماس با اقدام و بیشتر.

چگونه می توان این مسائل را برطرف کرد؟

در حالی که چالشهای ناشی از این روندها قابل توجه است ، می توان با نوع صحیح و روشنایی به سرعت و کارآمد روبرو شد. درست همانطور که سیستم عامل های تبلیغاتی برای جلب ارتباط بیشتر ، توسعه یافته اند ، فناوری های اندازه گیری نیز سطح جدیدی از پیشرفت را برای ردیابی کمپین ها بدست آورده اند.

این ابزارهای اندازه گیری هوشمند می توانند هر یک از جنبه های کمپین های دیجیتال را دنبال کنند و تاثیر آنها را در هر دستگاه ، کانال و مکان ردیابی کنند. بینش ارائه شده ، برجسته ترین تکنیکها را برجسته می کند - به بازاریابان این امکان را می دهد تا بودجه خود را با کمترین هزینه در روشهای کارآمد برای آنها و مخاطبانشان متمرکز کنند.
با فناوری های نوآورانه و جدید که دقیقاً اثربخشی کمپین ها را ارزیابی می کند ، انقلاب فناوری هوشمند نیازی به بازاریابی در تاریکی ندارد. تکنیک های پیشرفته اندازه گیری که ردیابی فعالیتها در سراسر وب است ، می تواند عملکرد چند وجهی را رقم بزند و بهترین مسیر را برای بازاریاب ها برجسته کند.

[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازار 21 - مجله دیجیتال مارکتینگ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]